Un garapiellu de mas afeutaes pola pésima xestión de los responsables del tresporte escolar n’Asturies entamen una recoyía de robles en change.org y pidin la destitución del responsable del Consorciu de tresporte
Tolos años entamamos el cursu cola noticia de rapacinos que nun pueden dir a clas por falta tresporte. Esti añu nun foi estremao y diéronse dellos casos, pero el que falamos güei ye un poco estremáu: les families que, por unos metros de distancia, por peculiaridaes de los escolinos o por mala xestión vense privaos del so drechu a tresporte escolar.
Nel testu col que piden a la xente’l so sofitu cuenten escuetamente los sos casos: 4, 3 o 2 km a pata, cola so correspondiente vuelta, porque les sos viviendes nun se consideren lo bastante lloñe del centru escolar… por unos metros.
Tresportes escolares que nun tan adautaos a silles de ruedes, conductores de taxis que nun tan preparaos pa tresportar a reciella d’educación especial y apavuren a los sos pasaxeros, cientros que nun xestionen a tiempu la incorporación de nuevos escolinos, dexándolos ensin tresporte…
Un casu ya conocíu ye’l de Iuliana, nun pueblu de Vigidel de Teverga, a 5 kilómetros de llugar per onde tiene que la llínia pal Istitutu y que ya l’añu pasáu tuvo que pasar meses desixendo’l tasi qu’averare a la so fía.
Estes mas declárense fartes de tanta burocracia caprichosa que nun tien en cuenta les necesidaes de la reciella y denuncien amás les vexaciones y males rempuestes por parte del consorciu, que llegó a tratar a una de les mas de “malfollada” por reclamar los drechos de la so fía.
Desixen que l’alministración tome midíes y que la Conseyería d’Educación y la de Tresportes investiguen estes y otres situaciones parecies col responsable del trasporte escolar pa que se garantice un tresporte escolar de calidá, qu’atienda a les necesidaes de cada escolín, como correspuende, “ensin caprichos ridículos, ensin escudos vanidosos carentes de empatía y faltos de toa oxetividá”.
Quieren tamién la dimisión o la destitución del responsable del tresporte escolar del Consorciu d’Asturies y l’ apertura d’una investigación de por qué se toleren eses vexaciones. ¿Hai daqué qu’ocultar? entruguen.
Llucía F. Marqués
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.