Recoyío del Facebook de David M. Rivas
La xeneración de los mios pas trabayó duramente dende’l so más temprana mocedá, aforró para tener ciertu bientar y, sobremanera, pa dar una meyor vida a los sos fíos. Munchos tuvieron d’emigrar a Francia, a Bélxica, a Alemaña… La mio xeneración creció creyendo que si te esforciabes y si estudiabes el to futuru diba ser meyor que’l pasáu de los tos pas y que’l méritu personal abríate puertes.
La xeneración de les mios fíes ye cosciente de que nun va tener vivienda propia, que va tener trabayos precarios, que va pagar la so sanidá y l’educación de los sos fíos, que nun tien una pensión asegurada cuando remate la so vida llaboral.
El méritu dexó pasu a la corrupción y l’esfuerzu na universidá, si ye qu’opten por ella, sustituyir pol privilexu y la trampa. Y, por si fora poco, hasta la llibertá d’espresión, piedra angular d’una democracia, ye menor que la que tuvi yo con trenta años, como afirma la mesma Amnistía Internacional. Los pocos que queden de la xeneración de los mios pas atristayen al ver a los sos nietos. ¿Qué faer? ¿Garrar les armes como fixo la xeneración de los mios güelos? Nin eso: güei con una astra y un kalasnikov nun atraques nin un Carrefour.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.