Tras rexistrar un casu de venta con intimidación y probable estafa a una persona d’avanzada edá en Cuideru, la Xunión de Consumidores d’Asturies vien de llanzar una alerta a la población pa que ten sollertes cola actuación de los comerciales de Carvi Salud
Según relata l’afeutada, un par de mozos entraron na so casa con actitú intimidatoria y “lliáronla” pa que mercara seis llibros por un importe de 3.000€, pal que venien preparaos con máquina de cobru por tarxeta.
Comu preba de la transación nun dexaron contratu nin documentu de pagu, sinon unicamente la direción de la empresa y los llibros. L’afeutada relata qu’a los 24 díes recibió delles llamaes por parte de los comerciales, cola intención de tornar a la so casa “pa que roblare los papeles de financiación”, a lo que se negó, nun los dexando entrar en casa.
Al nun contar con contratu nin modelu de desistimientu -como estipula obligatorio la llei- presúmeses un plazu de desistimientu a favor del consumidor d’un añu. L’asesoramientu recibíu na Xunión de Consumidores permitio-y unviar un modelu de desistimientu al domiciliu social de la empresa ya interponer la correspondiente denuncia en consumu.
Sicasí, la X.C avisen a la población de los fechos, solicitando que se ponga nel so conocimientu otros posibles casos.
Nuria Prendes
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.