L’Asamblea de Trabayadores en Llucha y la CSI acusen al sindicatu CTIK- USIPA de traicionar a les trabayaores, posicionándose a favor de la empresa ya en contra de los sindicatos que defienden a los despidíos
Tres del despidu de catorce trabayaores de la empresa de servicios telefónicos Konecta, los sindicatos CSI y CCOO convocaron una fuelga de protesta ante lo que consideren un ERE encubiertu, ya qu’afeuta al diez por cientu la plantiya. El sindicatu mariellu CTIK-USIPA, en llugar de denunciar los despidos y a la empresa, acusa a los convocantes de la fuelga d’esaltaos y posiciónase a favor de la patronal, no que dende la CSI ven comu un intentu desesperáu de caltener el so puestu perriba de los drechos de los sos compañeros y pol sistema del combayéu.
Seique la empresa y CTIK-USIPA xustifiquen estos despidos pola “perda de contratos de la empresa”, lo cierto ye que siete d’ellos son disciplinarios y otros siete de trabayadores en situación d’incapacidá temporal. De fechu, d’ente los 14 despidos cuatro correspuenden a persones que se presentaren a les elleiciones al comité d’empresa cellebraes el pasáu 30 d’Abril, nes llistes de CCOO Y CSI, polo qu’estos sindicatos consideren que son despidos por represalies sindicales.
L’Asamblea de Trabayadores en Llucha acusa a CTIK de participar en montaxes “intentando mercar el so emplegu a cambiu de la so dignidá” y compara la situación cola vivida nel conflictu del Hotel Reconquista.
Redaición InfoAsturies
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.