El pasáu 8 de Marzu la Corriente Sindical d’Izquierda convocó, en solitario, a la fuelga feminista. Los servicios mínimos impuestos pola direición de la siderúrxica foron consideraos pol sindicatu escesivos, polo que presentaron denuncia ante’l Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies.
La reciente sentencia de la Sala Social del TSXA dayos agora la razón y conderga a la multinacional ArcelorMittal al pagu de 10.000 euros más intereses en conceutu de dañu moral, por albidrar que vulneró’l drechu a la fuelga al asignar de manera illegal los servicios mínimos de seguridá y caltenimientu na cobertura de los puestos de trabayos que se sumaron al paru, ya que de fechu los mesmos anularon dafechu l’efeutu de la fuelga, desendolcándose la xornada llaboral con normalidá.
Arcelormittal sustituyó a los fuelguistes con personal de la propia empresa d’otros puestos, con trabayaores d’una socontrata ya incluso con personal contratao el díe anterior comu «contratos d’interinidá», llegando en dalgunos casos a trabayase perriba de la ocupación avezada.
Llucía F. Marqués
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.