La lluvia de reclamaciones recibía pol Defensor de l’Audiencia de RTVE depués de que’l programa El Cazador definiera al asturianu comu dialectu na televisión pública estatal lleva a la so productora a esculpiase
El casu foi recoyíu por Iniciativa pol Asturianu y Faceira Asociación y retrucáu tanto por asociaciones comu por decenes de persones a títulu individual. El Defensor de l’audiencia remitió les quexes, a la Direición d’Entretenimientu, organismu del que depende’l programa “El Cazador” ya estos retruquen que nun volverá a pasar, reconociendo al asturianu comu llingua y non comu dialectu.
“Fue un error que cometimos y que no volverá a ocurrir. Muchas gracias por su comentario que nos ayuda a mejorar día a día.” retruquen en mensaxe de mail priváu a les persones qu’interpusieron una protesta.
Sicasí, esta triba d'”erros” son avezaos na televisión española, siendo’l más reciente nes clases virtuales ufries pola rtve demientres el confinamientu, nel que tamién calificaron de dialeutu al asturianu delantre de tola reciella d’Asturies y d’España. Tamién nesti casu s’esculpiaron, pero tamién en privao.
“Cuando’l dañu ye públicu y les esculpies privaes, el mal queda fechu”, polo que los asturfalantes pidin a la Direición d’Entretenimientu que faiga una correición pública del so erru que devuelva a la llingua asturiana el puestu que-y correspuende.
Nuria Prendes
El programa El Cazador de RTVE define al #asturianu como “dialecto”. Espérase más procuru al falar de les llingües d’España na televisión pública estatal. Lo positivo, que queda claro que #llionés y asturianu son la mesma llingua, que #FalamosIgual. Iniciativa pol Asturianu Faceira Asociación
Publiée par Inaciu Galán sur Jeudi 20 août 2020
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.