Nel casu actual foi la declaración d’una profesora en práutiques, que defendió a los neños y neñes d’infantil y sobre tou, la decidida actuación del colexu, qu’atendió debidamente les reclamaciones de les families, lo que permitió la intervención d’Inspección educativa, que ta investigando los fechos denunciaos, que son de gran gravedá, incluyendo vexaciones a neños con discapacidaes, negativa a llimpiar/llevar al bañu a los menores, agresiones físiques, en ocasiones con consecuencia de renegrones y vomitos o insultos continuaos.
Son cientos los escolinos que pasaron peles manes d’esta docente pente la primer y la segunda denuncia. Una actuación correcha por parte’l primer colexu evitaría’l sofrimientu de toos ellos.
Esti nun ye un casu aislláu, les families vense d’avezu abandonaes ya impotentes na situación de ver a los sos fios maltrataos y alcontrar de frente la muria del corporativismu escolar defendiendo lo indefendible. Actuaciones valientes comu la del Colexu José Zorrilla y de la mayestra en práutiques marquen la diferencia faza una Educación Pública de calidá.
Llucía F. Marqués
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.