La organización ufierta’l documentu como una guía de trabayu en política llingüística pa esti añu que queda de gobiernu: “L’asturianu únicamente precisa voluntá de trabayu, d’esfuerciu y d’imaxinación”
Les propuestes, a costu cero, valen p’acallar a los qu’esgrimen la falacia del coste del asturianu pa les arques públiques
Nos drechos hai qu’invertir y cuando son lligüísticos ta comprebao qu’esa inversión torna, xenerando beneficios tamién nel tarrén económicu. Sicasí, Iniciativa pol Asturianu quier destacar que ye más una cuestión d’enfotu que de perres y que d’haber intención ye muncho lo que se pue facer pol asturianu, incluso a coste cero.
Asina, ta acabante de presentar un informe con doce propuestes a costu cero nes que trabayar nestos doce meses que queden de llexislatura del Gobiernu d’Asturies. La organización pretende con estes midíes dar un emburrión a la política llingüística con delles aniciatives a desendolcar de baldre por parte de l’alministración autonómica. Les midies contemplen cuestiones comu rotulación, megafonía, atención al públicu, espeutáculos y fasta dolce propuestes concretes aplicables pa entidaes, empreses y alministración pública.
La organización fexo públicu esti documentu como una guía de trabayu pa la Dirección Xeneral de Política Llingüística y pretende apurrilu a otros entes como la RTPA ya otros organismos, como les rules o los clús esportivos. La organización señaló que “si se fae esti esfuerciu y se desendolquen estes propuestes de trabayu, llograríase dar un pasu alantre na normalización social del asturianu colos recursos esistentes”.
Nesi sen, Iniciativa polAsturianu recordó que “les propuestes son a costu cero cola finalidá de llogralos utilizando los recursos esistentes. L’asturianu únicamente precisa voluntá de trabayu, d’esfuerciu y d’imaxinación. Ye’l momentu d’aprovechar el tiempu que queda de llexislatura y sacar alantre propuestes pa siguir normalizando l’idioma”.
Redaición InfoAsturies
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.