La Confederación Hidrográfica del Cantábricu impunxo a HUNOSA una sanción consistente en multa por importe de 500,00 euros tres una denuncia de la Coordinadora Ecolooxista, procediendo la empresa a realizar el pagu de la mesma col amenorgamientu del 40% (300,00 euros).
Pa los denunciantes, a Hulleres del Norte, S.A. (HUNOSA), salyos mui baratu atropar cenices contaminantes de la térmica de Pereda na marxe drecha del ríu Caudal, ensin cuntar cola preceptiva autorización alministrativa.
La empresa pagó solamente una sanción de 300 euros pesar de construyir un depósitu temporal de cenices y escories contaminantes n’una parcela allegante, prósima al ríu Caudal, ensin adoptar les midíes básiques de protección nos llaterales pa evitar la dispersión del material polvoriento por aciu’l vientu. El depósitu tampoco dispon de midíes para evitar l’aciu de l’agua de lluvia sobro estes borrafes, col riesgu de que lixivien y contaminen el ríu Caudal, xuntu al que s’alluga esti depósitu de borrafes. Denuncien qu’esto solo asocede gracies a la connivencia del Principáu, que prioriza’l beneficiu económicu de les empreses percima de la salú de los ciudadanos.
Susana Sela
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.