Cientos de vecinos del Oriente recuperaron ayeri la cobertura móvil depués de 15 díes d'”apagón” que los dexó ensin tele, teléfonu nin interné, causando graves perxuicios a teletrabayaores y empreses
La operadora afectada tuvo que desplegar fibra óptica por la ladera contraria a la de las conducciones destruidas por las voladuras de las obras de la carretera de Cangas de Onís a Panes
Moraores de les dos Peñamelleres y de dellos pueblos de Ribadeva y Cabrales quedaren ensin cobertura de telefonía móvil ya interné dende entamos de mes. Les volaures de les obres de reparación de la carretera AS-114, pente Cangues y Panes, reventaren les istalaciones de fibra óptica.
Nun foi fasta que dellos vecinos protestaron pol aisllamientu que carecíen que la compañía decidió buscar una solución provisional. Una bones decidieron iguar l’avería, la reparación en si entardó menos de dos díes.
Los vecinos denuncien que l’avería prevocó “graves perxuicios económicos a les empreses” de la zona y “riesgos pa la ciudadanía, porque servicios municipales como la teleasistencia, el personal del Conceyu o les ambulancies furrulen con la operadora afectada”.
Esto ocurre n’Asturies que se quier vender comu paraisu del teletrabayu, na mesma que carez de problemes de cobertura en fasteres rurales mesmo a 10 km de les ciudaes más poblaes.
Susana Sela
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.