La DOP del llagar La Morena, en Siero, considerada la sidre nuevo de mayor calidá, seguida de Peñón (Albandi) y Cabueñes (Xixón)
A la final d’esti prestixosu concursu concurrieron siete lagares: Germán (Avilés), Fonciello (Siero), Peñon (Albandi, Carreño), Quelo (Tiñana, Siero), La Morena (Viella, Siero), Alonso (Ciaño, Langreo) y Cabueñes (Xixón).
D’entre ellos y tres d’una primera ronda mui apretada, con triple empate a primer puestu, el xuráu escoyó la sidre sierense poles sos destacables carauterístiques, una sidre sabroso ya ensin defeutos con un vasu excelente y arumes llimpios ya intensos.
En segundu y tercer llugar y por mui poca distancia, la sidre de Peñón y la de Cabueñes, ambes tamién reseñables pola so perbona calidá.
Ganar esti concursu non solo convierte a la sidre ganadora na Sidre Oficial de la XIV Primer Sidre l’Añu, que se cellebra en Cimavilla del 28 al 31 de marzu, sinón que la reconoz comu la sidre más prometedora de l’actual collecha.
Les deliberaciones del xuráu, presidíu por Manuel Busto y compuestu polos tastiadores Joaquín Fernández y Luis García, el campeón d’echaores Wilkin Aquiles; los profesores de la Escuela de Hostelería y Turismu de Xixón, Juan Luis García, y Benedicta Zurro ya’l propietariu de La Montera Picona, Emilio Rubio, foron publiques y cuntaron cola presencia de los llagareros finalistes, lo que dio especial emoción al eventu.
Alberto Rodríguez
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.