Les consecuencies del fuerte xorrecimientu de la compra per parte de foriatos inclúin la escasez de vivienda y la fuerte medría, de casi un 5%, de los precios
43 de cada cien viviendes adquiríes l’añu pasáu n’Asturies al traviés d’inmobiliaries foron mercaes por ciudadanos de fora del estáu español. Siquier otres 25 correspondieron a compres per parte d’españoles, especialmente de madrilanos. Namás cinco de cada centenar foi mercada por xóvenes asturianos pa desafiase y el restu, 27, por asturianos camudando de residencia.
Los datos son de la Encuesta sobro persones compradores y vendedores de vivienda, realizada pola Unión d’Inmobiliaries d’Asturies y la Federación Nacional d’Asociaciones Inmobiliaries (FAI). Los realizadores de la encuesta reconocen que la vivienda sigue “acutada a munchos colectivos”, y con munchos colectivos refiérense, principalmente, a la mocedá y trabayadores asturianos.
La consecuencia más previsible ye que’l preciu de la vivienda usada aumentó n’Asturies nel pasáu trimestre, reflexando un xorrecimientu del 3,9% interañal, según informa l’índiz inmobiliariu Fotocasa. Acordies con estos datos, el preciu mediu de la vivienda asitiar n’Asturies en 1.666 euros por metru cuadráu, anque con grandes variaciones según llocalidaes.
Nel Dos Santos
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.