L’Executivu asturianu desoi nuevamente la voluntá d’aquellos sobre los que gobierna y entama l’autorización de los parques de bateríes que los vecinos refuguen
Tras años de manifestaciones, protestes y argumentaciones, pasando perriba de la voluntá del pueblu asturianu y de les consecuencies a curtiu, mediu y llargu plazu pal mediu ambiente y la salú de persones y animales, el Principáu vien d’autorizar la istalación de los primeros contenedores d’almacenamientu d’ enerxía.
En concretu, los primeros parques de bateríes autorizaos allugaránse en Siero y Corvera. Nun sedrán los únicos, alvierte Belarmina Díaz. Conseyera de Transición Ecolóxica. Son hasta 170 los proyeutos remitios a la conseyería, seique non toos se tramitarán, y Díaz reconoz abiertamente que “dalgunos pueden tar en suelu industrial y otros non”, abriendo les puertes a la istalación de parques de bateríes en zones rurales y/o habitaes.
Dende la plataforma Stop Bateríes impulsóse un escritu que reclama ‘midies cautelares pa protexer a los núcleos residenciales cercanos a suelu industrial’ y paralizar toles tramitaciones a nivel municipal. Tamién solicita que se impida la istalación en zona rural de parques, incluso si algamen la calificación de Proyectu d’Interés Estratéxico Rexonal (PIER).
Llucía F. Marqués
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.